torstai 13. helmikuuta 2014

Last day

Se on nyt sitten rinkka pakattuna, huone tyhjennetty ja huomenna aamulla kello 4 lähtö lentokentälle. Jotenkin en vieläkään tajua että mä lähden täältä ensi yönä. Uusi au pair saapukin vasta iltapäivällä/illalla ja mä pääsen tyttöjen kanssa tänä iltana vielä koulun diskoon! Tällä hetkellä tytöt on koulussa, mulla on vielä aikaa doublecheck mun kaikki kamat. Iida saapuu tänne meille joskus 22 aikaan, haen sen juna-asemalta sitten. Tää on ollut aika stressaava viikko kun on pitänyt kaikkea vielä hoitaa, rinkka painaa ihan liikaa ja en osaa enää yhtään karsia mitään pois ja muutenkin oon sellanen stressaaja ihminen :D Mutta yritän saada kirjotettua tänne blogiin meijän reissun aikana ja myöhemminkin mitä ikinä sitten teenkään tai missä olenkaan täällä Australiassa. Toivottavasti pääsen kirjottelemaan tänne taas pian! :) 

 Prokkis hoidettu jee!

Vika viikonloppu Melbournessa



1 kommentti:

  1. Moi! Mä oon ens syksynä lähössä Australiaan kans au pairiksi Allianssin kautta. Tarviko sun sillon kun lähdit niin hankkia kansainvälinen ajokortti?

    VastaaPoista